آ
-
آذر، عادل
اولویت بندی عوامل توانمندساز چابکی سازمانی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهر یزد [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 61-81]
-
آراسته، حمیدرضا
ترسیم سیمای ارتباط دانشگاه و دانش آموختگان در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 129-153]
-
آراسته، حمیدرضا
شناسایی ابعاد و مؤلفه های مدیریت توسعه علوم انسانی؛ ارائه یک مدل مفهومی [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 151-169]
-
آراسته، حمیدرضا
شناسایی ملاکهای پذیرش دانشجویان دوره دکتری: مطالعه ای کیفی [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 71-97]
ا
-
ابراهیمی، روناک
نقش فرهنگ دانشگاهی بر دانش آفرینی از دیدگاه صاحبنظران نظام آموزش عالی [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 127-151]
-
اردلان، محمدرضا
تأثیر کیفیت آموزش و خدمات آن بر «تحلیل رفتگی آموزشی» دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 71-95]
-
اسعدی، میرمحمد
اولویت بندی عوامل توانمندساز چابکی سازمانی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهر یزد [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 61-81]
-
اسفندیاری، توران
ترسیم سیمای ارتباط دانشگاه و دانش آموختگان در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 129-153]
-
اصلانی، شهناز
عوامل مؤثر شکل گیری هویت دانشگاهی دانشجویان با تأکید بر نقش اینترنت [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 121-149]
-
اطهری، زینب
سرمایه فکری و فرایندهای مدیریت دانش در سازمان کوانتومی: بررسی موردی دانشگاه کاشان [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 99-119]
-
افراسیابی، حسین
هویت دانشجویی و عوامل مرتبط با آن در میان دانشجویان دانشگاههای یزد [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 1-19]
-
افلاکیان، ندا
سرمایه فکری و فرایندهای مدیریت دانش در سازمان کوانتومی: بررسی موردی دانشگاه کاشان [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 99-119]
-
امین بیدختی، علی اکبر
آینده پژوهی تغییرات رویکردی آموزش عالی در توسعه سرمایه انسانی کشور؛ سناریویی محتمل برای افق 1410 [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 31-55]
ب
-
بلاغت، سید رضا
ارزشیابی دوره های پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی بر اساس نیازسنجی بازار کار [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 25-41]
-
بهرنگی، محمدرضا
شناسایی ابعاد و مؤلفه های مدیریت توسعه علوم انسانی؛ ارائه یک مدل مفهومی [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 151-169]
-
بوذری، سیما
رویکرد تحلیل فضایی در روند توسعه آموزش عالی [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 105-128]
پ
-
پورصفر، علی
ویژگیهای روانسنجی (پایایی و روایی) مقیاس کیفیت تدریس استادان از دیدگاه دانشجویان دانشگاه گیلان [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 109-125]
-
پویا، مهرداد
واکاوی اشتغال پذیری دانشجویان زن: راهکاری جدید برای تقویت حضور زنان در بازار کار [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 21-50]
-
پیریایی، صالحه
ویژگیهای روانسنجی (پایایی و روایی) مقیاس کیفیت تدریس استادان از دیدگاه دانشجویان دانشگاه گیلان [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 109-125]
ت
-
ترک لادانی، بهروز
ارزیابی مهارتهای حرفه ای و وضعیت اشتغال دانشآموختگان کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 1-24]
ج
-
جاودانی، حمید
طراحی الگوی سیاست پژوهی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 81-104]
-
جعفریان، سکینه
بررسی تأثیر محتوای الکترونیکی سواد اطلاعاتی بر مهارتهای حل مسئله دانشجویان [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 57-70]
ح
-
حمیدی زاده، محمد رضا
عوامل مرتبط با دانش آفرینی در دانشگاهها: پژوهشی کیفی [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 121-147]
-
حیدرزادگان، علیرضا
ارزشیابی دوره های پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی بر اساس نیازسنجی بازار کار [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 25-41]
خ
-
خوبیاری، فهیمه
هویت دانشجویی و عوامل مرتبط با آن در میان دانشجویان دانشگاههای یزد [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 1-19]
د
-
دهقانی سلطانی، مهدی
تأثیر تصویر ذهنی اعتبار علمی دانشگاه بر نگرش دانشجویان در باره افزایش عملکرد تحصیلی: نقش تعدیلگری کیفیت آموزش [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 83-107]
ر
-
راهداری، مائده
ارزیابی مهارتهای حرفه ای و وضعیت اشتغال دانشآموختگان کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 1-24]
-
رجایی پور، سعید
ویژگیهای روانسنجی (پایایی و روایی) مقیاس کیفیت تدریس استادان از دیدگاه دانشجویان دانشگاه گیلان [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 109-125]
-
رجب زاده مغانی، ناهید
بررسی تأثیر سرمایه گذاری در سرمایه انسانی بر رشد اقتصادی در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا با استفاده از روش GMM [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]
-
رحیمی، حمید
سرمایه فکری و فرایندهای مدیریت دانش در سازمان کوانتومی: بررسی موردی دانشگاه کاشان [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 99-119]
-
رستگار، عباسعلی
تأثیر تصویر ذهنی اعتبار علمی دانشگاه بر نگرش دانشجویان در باره افزایش عملکرد تحصیلی: نقش تعدیلگری کیفیت آموزش [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 83-107]
-
رستگار، عباسعلی
آینده پژوهی تغییرات رویکردی آموزش عالی در توسعه سرمایه انسانی کشور؛ سناریویی محتمل برای افق 1410 [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 31-55]
-
رنج پور، رضا
تحلیل تجربی تأثیر کاهش نابرابری آموزشی بر بهره وری کل عوامل تولید در ایران [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 43-62]
-
ریاحی، عارف
نگاهی به تولیدات علمی نویسندگان ایرانی با وابستگیهای سازمانی غیر ایرانی [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 63-80]
ز
-
زلیخائی سیار، لیلا
واکاوی اشتغال پذیری دانشجویان زن: راهکاری جدید برای تقویت حضور زنان در بازار کار [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 21-50]
س
-
سرمدی، محمدرضا
بررسی تأثیر محتوای الکترونیکی سواد اطلاعاتی بر مهارتهای حل مسئله دانشجویان [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 57-70]
-
سعیدی پور، بهمن
بررسی تأثیر محتوای الکترونیکی سواد اطلاعاتی بر مهارتهای حل مسئله دانشجویان [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 57-70]
-
سلیمی شندی، سمیرا
تحلیل تجربی تأثیر کاهش نابرابری آموزشی بر بهره وری کل عوامل تولید در ایران [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 43-62]
-
سلیمی فر، مصطفی
بررسی تأثیر سرمایه گذاری در سرمایه انسانی بر رشد اقتصادی در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا با استفاده از روش GMM [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]
-
سیادت، سید علی
ویژگیهای روانسنجی (پایایی و روایی) مقیاس کیفیت تدریس استادان از دیدگاه دانشجویان دانشگاه گیلان [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 109-125]
-
سیدآقا حسینی، سید محسن
بررسی تأثیر سرمایه گذاری در سرمایه انسانی بر رشد اقتصادی در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا با استفاده از روش GMM [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]
ص
-
صالحی، محمدجواد
ارائه الگویی برای اندازه گیری ارزش پولی سرمایه انسانی و برآورد آن در کشور ایران [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 21-28]
-
صحبتی ها، فریبا
نگاهی به تولیدات علمی نویسندگان ایرانی با وابستگیهای سازمانی غیر ایرانی [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 63-80]
ع
-
عبدالهی، بیژن
شناسایی ملاکهای پذیرش دانشجویان دوره دکتری: مطالعه ای کیفی [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 71-97]
-
عبدی، حمید
ویژگیهای روانسنجی (پایایی و روایی) مقیاس کیفیت تدریس استادان از دیدگاه دانشجویان دانشگاه گیلان [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 109-125]
-
عدلی، فریبا
نقش فرهنگ دانشگاهی بر دانش آفرینی از دیدگاه صاحبنظران نظام آموزش عالی [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 127-151]
-
عریضی، حمیدرضا
ویژگیهای روانسنجی (پایایی و روایی) مقیاس کیفیت تدریس استادان از دیدگاه دانشجویان دانشگاه گیلان [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 109-125]
-
عزیزی، نعمتالله
بررسی مصاحبه های آزمون دکتری از منظر داوطلبان [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 51-69]
ف
-
فرج الهی، مهران
بررسی تأثیر محتوای الکترونیکی سواد اطلاعاتی بر مهارتهای حل مسئله دانشجویان [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 57-70]
-
فرجی دهسرخی، حاتم
شناسایی ملاکهای پذیرش دانشجویان دوره دکتری: مطالعه ای کیفی [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 71-97]
ق
-
قربانی، فاطمه
طراحی سامانه شناسایی عوامل مؤثر در پذیرش داوطلبان دورۀ دکترای تخصصی با استفاده از VPRST [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 97-120]
-
قلی زاده، محمدحسن
الزامات بودجه ریزی عملیاتی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 39-59]
-
قنبری، سیروس
تأثیر کیفیت آموزش و خدمات آن بر «تحلیل رفتگی آموزشی» دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 71-95]
ک
-
کریمی، ایمان
تأثیر کیفیت آموزش و خدمات آن بر «تحلیل رفتگی آموزشی» دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 71-95]
-
کریمی، وجیهه
شناسایی ابعاد و مؤلفه های مدیریت توسعه علوم انسانی؛ ارائه یک مدل مفهومی [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 151-169]
-
کهن روز، امیر
الزامات بودجه ریزی عملیاتی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 39-59]
م
-
متفکر آزاد، محمدعلی
تحلیل تجربی تأثیر کاهش نابرابری آموزشی بر بهره وری کل عوامل تولید در ایران [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 43-62]
-
محمدی، شراره
ارزشیابی دوره های پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی بر اساس نیازسنجی بازار کار [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 25-41]
-
محمدی، محمدفائق
بررسی مصاحبه های آزمون دکتری از منظر داوطلبان [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 51-69]
-
محمدی حسینی، سید احمد
تأثیر تصویر ذهنی اعتبار علمی دانشگاه بر نگرش دانشجویان در باره افزایش عملکرد تحصیلی: نقش تعدیلگری کیفیت آموزش [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 83-107]
-
منتظر، غلامعلی
طراحی سامانه شناسایی عوامل مؤثر در پذیرش داوطلبان دورۀ دکترای تخصصی با استفاده از VPRST [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 97-120]
-
مهران، گلنار
نقش فرهنگ دانشگاهی بر دانش آفرینی از دیدگاه صاحبنظران نظام آموزش عالی [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 127-151]
-
موسوی چلک، افشین
نگاهی به تولیدات علمی نویسندگان ایرانی با وابستگیهای سازمانی غیر ایرانی [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 63-80]
-
میرکمالی، سید محمد
عوامل مرتبط با دانش آفرینی در دانشگاهها: پژوهشی کیفی [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 121-147]
ن
-
نادری، ابوالقاسم
تابع تولید آموزش عالی: کاربردها، چالشها و چشماندازها [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 1-29]
-
نادری مهدیی، کریم
واکاوی اشتغال پذیری دانشجویان زن: راهکاری جدید برای تقویت حضور زنان در بازار کار [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 21-50]
-
نارنجی ثانی، فاطمه
عوامل مرتبط با دانش آفرینی در دانشگاهها: پژوهشی کیفی [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 121-147]
-
نامنی، احمد
آینده پژوهی تغییرات رویکردی آموزش عالی در توسعه سرمایه انسانی کشور؛ سناریویی محتمل برای افق 1410 [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 31-55]
-
نصر، احمدرضا
ارزیابی مهارتهای حرفه ای و وضعیت اشتغال دانشآموختگان کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 1-24]
-
نصیری، فخرالسادات
تأثیر کیفیت آموزش و خدمات آن بر «تحلیل رفتگی آموزشی» دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 71-95]
-
نقوی، سیدعلی
اولویت بندی عوامل توانمندساز چابکی سازمانی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهر یزد [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 61-81]
-
نوهابراهیم، عبدالرحیم
شناسایی ملاکهای پذیرش دانشجویان دوره دکتری: مطالعه ای کیفی [دوره 21، شماره 4، 1394، صفحه 71-97]
-
نوه ابراهیم، عبدالرحیم
شناسایی ابعاد و مؤلفه های مدیریت توسعه علوم انسانی؛ ارائه یک مدل مفهومی [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 151-169]
-
نیلی، محمدرضا
ارزیابی مهارتهای حرفه ای و وضعیت اشتغال دانشآموختگان کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات [دوره 21، شماره 2، 1394، صفحه 1-24]
ه
-
همتی، رضا
عوامل مؤثر شکل گیری هویت دانشگاهی دانشجویان با تأکید بر نقش اینترنت [دوره 21، شماره 3، 1394، صفحه 121-149]
-
هویدا، رضا
ویژگیهای روانسنجی (پایایی و روایی) مقیاس کیفیت تدریس استادان از دیدگاه دانشجویان دانشگاه گیلان [دوره 21، شماره 1، 1394، صفحه 109-125]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد